What i'm scared of..

13:07 Edit This 6 Comments »
There are many things i don't like, fewer things i'm scared of and some things which are a phobia for me.

1.ACE - dansele sunt o fobie pt mine. Fug de ace ca dracu de tamaie:-s. Din acest motiv am luat injectii o singura data in viata mea,pe la 2 ani(nu mai retin momentul) cand am fost racita cobza. De atunci am mai fost racita de nenumarate ori,dar tot timpul ma fofilam si preferam sa iau un pumn de medicamente decat sa fac injectii. De vaccinuri nu am prea scapat, dar evident ca nu ma pot uita cand mi se face intzepatura. Nici cand li se face altora nu ma pot uita. Mi se inmoaie picioarele instantaneu la vederea chestiunii ascutzite.
O amintire neplacuta legata de ace din clasa a 6-a a ramas in sufletul meu. Se facea ca unei singure clase din scoala i se faceau analizele for free, iar diriginta noastra scumpa a facut ce a facut si ne-a bagat "in the business" (JOY JOY!!). Asa ca a venit si momentul cand trebuia sa ni se ia sange. Muream de frica, ii lasasem pe toti in fata mea, sperand ca va fi mai usor asa. Dar nu a fost si in cele din urma am ajuns pe patul din cabinetul medical al scolii,legata cu garoul si luandu-mi-se sange. Trebuie sa recunosc ca de intepatura nu-mi aduc aminte,dar oricum stiu ca eram intoarsa cu capul in directia opusa. La un moment dat am crezut ca isi terminase doctorul, asa ca intorc capul, si ce sa vad?! Acul,fara siringa, se balanganea la mine in vena!!! Mi-am intors capul instantaneu,inchizand si ochii sa fiu sigura ca nu mai vad asa ceva. Dar am plecat nevatamata de acolo, in comparatie cu alti colegi care au lesinat,sau le-a fost sparta vena. Thx God!

2.SA RAMAN FARA PRIETENI - v-ati gandit vreodata cum ar fi viata fara prieteni? cum ar fi sa te trezesti intr-o zi all alone, fara a shoulder to cry on, fara someone to have fun with and to be close to. Well, I don't want to know!

3.CHESTII PARANORMALE - mai exact fantome,spirite or whatever u wanna call them like. Nu stiu daca exista sau nu, desi pe Discovery sunt multe emisiuni in care s-a demonstrat cu ajutorul diferitelor aparate ca ele exista. Si oricum multe persoane au vazut sau au simtit asa ceva, ma gandesc ca nu s-au pus toate de acord sa minta.
As a matter of fact, cineva mi-a spus ca in copilarie obisnuia sa mearga cu bunicul pe camp, sa-l ajute la diferite munci specifice perioadei. Iar intr-o seara se intorceau acasa, si venind ei pe drum, cunostinta mea a vazut o chestie alba la marginea drumului asemanatoare unei femei care statea jos in fund cu genunchii la gura. El , copil fiind , l-a intrebat pe bunic ce reprezinta acel lucru. Iar bunicul i-a spus doar atat : "Taci,nu intreba nimic, nu te uita, doar mergi mai departe!".(Se spune ca dc vezi asa ceva nu este bine sa saluti, sa vorbesti cu el/ea, sa interactionezi.)
Freaky!

4.EXAMENE ORALE - sau orice asemanator: discursuri, prezentari. Ma ingrozesc. Incep sa tremur din toate incheieturile, ma balbai , imi pierd ideile. Deja ma gandesc cu groaza la urmatoarea sesiune cand voi avea vreo 3 examene orale:(((((

Cam astea mi-au trecut prin cap in seara asta, dar oricum sunt cele mai importante.


Pt sugestii,call 555- DON'T BE SCARED - 00 :))))))

6 comentarii:

satinutz spunea...

hihi...am auzit si eu cva de genu...hmz,oare cine ni le-a povestit? i'm wonderingg...:P

prodi spunea...

aha! chiar, voi vorbeati despre chestii paranormale atuuuunci, bine k ati terminat p knd am venit eu inapoi :D

sinner spunea...

the number ain't working... i could use some help. pe la mijlocul lui martie am de tinut un discurs de 5-10 minute pe tema psihologiei in fata unui juriu de specialitate din psihiatri, jurnalisti, scenaristi...

interesteasing :)

Andy spunea...

sandrutz, ma gandesc k iti sunt f cunoscute:))
oh da..prodi u were lucky k nu ai auzit..2 saptamani mi-o mai fost frica dupa aia:)))
chris..good luck!! poate imi dai niste sfaturi dupa aia:D

ar16zpy spunea...

:) Tu stai chiar bine. Acuma recent am scris si eu un post despre fobii, si ajunsesem pe la vreo 10 :))
Nu stiu de ce, acele erau pe primul loc si la mine.

Andy spunea...

simo..pt k sunt painfull?!?! and they suck!!! and it sucks sa simti ca esti intepat de un ac,si prin intermediul lui ti se introduce ceva in corp! Yuck!
Pe langa asta,mai am si alte fobii, dar nu le-am dezvaluit:))..Nu ajung chiar la 10:))