Leapsa mea..

11:34 Edit This 0 Comments »
Citind blogurile prietenelor, ca in fiecare zi, am descoperit ca am primit si eu leapsa de la Sandrutz:) Hmmmm... trebuie sa scriu 8 lucruri care imi trec momentan prin cap..

1. Nu am chef sa merg in Timi..De aia nici nu stiu daca merg maine sau marti dimineata. Am ajuns sa ma plictisesc rau de tot acolo, din cauza orarului naspa pe care il am semestrul asta si din cauza ca nu prea mai reusim sa ne strangem la fel de multi ca anul trecut cand e vorba de iesit. Si in plus, o sa-mi fie dor de tzitzy.

2. Am doar 5 lucrari saptamana asta, deci e perfect-NOT. Si nu am invatat nimic. Urasc cand vine saptamana a 7-a (care simbolizeaza jumatatea semestrului) pentru ca atunci se trezesc toti sa ne dea lucrari. Si mai am si numai materii din alea faine gen statica, rezistenta materialelor, instalatii, geotehnica 2, fizica constructiilor. YAAAY 8-|. So, wish me luck!

3. Trebuie sa ma apuc sa invat si pentru restanta mea la geotehnica 1, unde am doar 23 de subiecte (kilometrice) - din care la examen pica 4-, care sunt extrem de plictisitoare si grele. Si colac peste pupaza, avem si un prof cam idiot la care trebuie sa-i scrii la fiecare subiect de 5 si nu da examenul pe parti. Aaaa si a spus ca la examen fetele trebuie sa vina cu parul prins in coada, iar baietii fara bluze pe gat, asta in cazul in care avem ganduri necurate:))

4. Gata, nu mai zic nimic de scoala. Vreau sa vina varaaaa, sa stau la plaja, sa dorm pana nu mai pot, sa fie cald si bine, sa merg la strand, sa nu ma mai uit dimineata pe Yahoo Weather sa vad cum va fi in ziua respectiva ca sa stiu cum sa ma imbrac. Just chillin'!

5. Mi-e dor sa merg la Deva,sa stau seara sa barfesc cu cumnatzica la o tzigara(desi eu nu fumez:))) vrute si nevrute, sa ne laudam cu noile achizitii, sa ma duca prin magazine sa vad ultimele aparitii, sa ne vopsim, sa mergem la Play, sa dorm cu puiu, sa ne plimbam prin oras:))

6. Astept sa-mi intre bursa sa merg la shopping (nu ca in rest nu mi-as cheltui toti banii primiti saptamanal la Timi, dar acum este un motiv in plus:P). Asa ma enerveaza ca am un orar extrem de tampit ( seminarii de la 18-20 + altele dimineata) incat nu mai am timp destul sa ma plimb prin magazine cat as vrea eu. Incredibil cat de bine ne pot face sa ne simtim, pe noi fetele, niste cumparaturi. Fetelor, cand sunteti suparate mergeti si cumparati-va ceva,oricat de mic. Va trece instantaneu supararea:D

7. Tocmai mi-am facut un test dint-o revista, intitulat "Ai simtul umorului?" si mi-a iesit ca am un umor fericit. "Intalnirile cu prietenii,amintirea momentelor placut,fanteziile legate de viitor,toate ti se par minunate.[...]Ai permanent un zambet pe buze si o sclipire de optimism in ochi." - daca ei zic, asa o fi:)) Eh, uite cu ce imi pierd eu vremea,in loc sa merg sa fac o baitza,sa ma spal pe par, sa ma cremuiesc ( ca deh, nu vreau sa se duca bronzul prea repede:)),sa ma bag in patutz si sa ma relaxez!!!

8. Sunt super obosita pentru ca nu am prea dormit zilele astea din diverse motive. Si parca vad ca si in seara asta voi gasi o modalitate de a pierde vremea(tv,mess,hi5,blogger,etc) si a ma culca pe la 1-2 8-|..Si maine oare cine va avea ochii cat cepele?!?!

Avand in vedere ca toti cei carora le citesc blogul au primit leapsa, nu o voi transmite nimanui.Dar daca descopar pe cineva nou,care nu a scris cele 8 lucruri la care se gandeste,va voi anunta :P

0 comentarii: