Living in Romania..

06:45 Posted In Edit This 1 Comment »
Astazi dimineata cand am iesit de la scoala,adica pe la 10, eram cu o colega si cu Alex si ne era cam fomica. Initial am zis ca in drum spre casa,ne oprim la 3F sa mancam o salata si un fresh de porto, dar dupa aceea am aflat ca s-a redeschis Restaurantul Politehnicii. L-am mai prins o data deschis anul trecut cand am si mancat si a fost chiar buna mancarea. Plus ca preturile sunt pentru studenti:))

Asa ca am ajuns in fata restaurantului si ne uitam la orar: luni - sambata 10-20. Buuunn, era 9.55..deci mai aveam de asteptat 5 min.Asa ca ne postam noi la soare caci dimineata a fost chiar frigutz.Ba nu,a fost frig bine..am dardait 2 ore la scoala.
Stam noi si tot povestim, mai vine o colega care mai apoi se retrage, si ne tot uitam la ceas si la lumea care venea cu intentia de a manca si care pleca la fel de repede.
Se vedea ceva miscare inauntru, mult nu mai putea sa dureze pana sa deschida. Era deja 10.15 si nimic.

Ne-am decis sa mai stam 5 min si daca nu binevoiesc a deschide,mergem la vecini,adica la 3F. Desi,daca mergeam de la inceput acolo,as fi mancat de mult salata si deja m-as fi indreptat spre patutzul meu.
Intre timp insa, apare un domn,cam turmentat, pentru a doua oara in fata restaurantului, ne vede asteptand si vine la noi. Ne avertizeaza ca si-a cam "pocnit creierii" dar spera sa isi revina rapid, ca doar " nu a murit nimeni dintr-o betie". Si incepe sa ne spuna cat sunt de nesimti romanii astia ca la ora asta nu au deschis inca, in ciuda faptului ca este o societate de stat.Stim cu totii ca majoritatea romanilor nu se prea grabesc sa lucreze,si daca o fac nu o fac cu prea mare placere,dar el a tinut sa precizeze ca este in timpul serviciului si lucreaza la Tequila(ce o fi lucrand in starea in care era nu stiu).Dupa care a inceput sa ne spuna ca in Anglia daca esti intr-un local(pub) si bei,cel de langa bea cu tine fara sa te cunoasca,iar in Romania "ala mai beat decat tine rade de betia ta". Si tot taraganea despre ceva film american,dupa aia a sarit la manele si manelisti...mi s-au parut cele mai lungi 5 minute ever!!

Ne apropiem de usa restaurantului si vedem prin geam ca se sinchiseste cineva sa vina sa deschida. In sfarsit!, ma gandeam. Cetatzeanul turmentat da sa intre cu viteza luminii, iar doamna,foarte flexata, ii spune : "Nu avem mancare inca". Noi ne luam sa plecam, iar domnul se tinea dupa noi spunandu-ne ca nu trebuie sa cedam ca pana la urma tot vor deschide. Daaaa, ca mai stau 3 ore sa astept dupa ei..

Asa ca,intr-un final, tot la 3F am ajuns.Iar cei de la Restaurantul Politehnicii ma mai prind cand voi vedea pe usa scris mare DESCHIS si o multime de lume inauntru!

1 comentarii:

ana spunea...

u don't like drunk strangers, lady? too bad, they're funny :D