My overused phrases and words..

09:38 Edit This 0 Comments »
Exista anumite cuvinte si fraze intalnite foarte frecvent in limbajul meu,dar pe care le utilizez doar o perioada de timp,dupa care apar altele.Trebuie sa mentionez ca unele le spun doar pe mess[sau poate le-am spus si in real life si nu mi-am dat seama :-?? :))].Probabil de multe nici nu imi voi aminti,but here's my list:

"noah"
"noah bine"
"nah asta este" ["nah" si "noah" le folosesc cu acelasi scop, dar forma depinde de cum am chef sa spun/scriu in momentul respectiv:))]
"cool cool"
"what the fuck?"
"puii mei"
"iioaaii" [toti faceau misto de mine anul trecut la faculta ca foloseam ioai si noah,spunand ca sunt cuvinte tipic ardelenesti:D ]
""anywayz"
"naspa"
"...,stii?" [nu de mult am realizat cat de des spun "stii" cand povestesc ceva..enervant de des,chiar si pt mine,but i can't help it]
"ce dracu..?"
"i dunno.."
"jeezas"
"deciiiiiii..."
"niceee" [ si pe mess imi place sa scriu "nais"]
"ahaaaaaa" [this one is pretty annoying too, si in general il folosesc pe post de da sau daca sunt plictisita:P]
"oh my god!!"
"pfff" sau "offfffff"
"deci nu-mi vine sa cred!!"
"what's up?"
"what to do?"
"damnnn"
"well..."
"so.."
"pe bune"
"yo yo" [adresat doar anumitor persoane..]

Sunt si anumite cuvinte si fraze pe care le folosesc cand sunt la volan si ma enerveaza ceilalti participanti la trafic, dar nu pot sa le expun aici pentru ca as scoate la iveala o parte din mine cunoscuta de putina lume :))

Do you recognize any of these in your language? :D

0 comentarii: