bad day..

15:13 Edit This 0 Comments »
Incepand de dimineata,cand trebuia sa ma trezesc la 8 pentru a pleca pe la 9 in Timi.Nu am reusit, asa ca am modificat alarma pentru 8.30. Evident ca nu mai aveam cum sa plec la 9. Pana m-am aranjat, mi-am baut cafelutza,mi-am facut bagajul si m-am urcat in masina s-a facut vreo 9.40. Am uitat sa mentionez ca de la 12 aveam un seminar. Drumul aglomerat, N masini/camioane/tiruri care se miscau ca melcul impuscat. Intr-un final ajung in Timisoara pe la 10.50, dar sa nu credeti ca am scapat - aici inghesuiala de pe lume!! La fiecare semafor, cozi interminabile. Am ajuns si acasa sa las bagajele(care am crezut ca imi rup mainile pana sus,ca deh..trebuie carate multe haine si pantofi in weekend deoarece nu se stie cu ce voi avea chef sa ma imbrac:))) - ca norocul ca stau la 2) si mai aveam putin si trebuia sa plec la scoala. La scoala nervi peste tot in jurul meu:)) Asa ca m-au molipsit si pe mine,ca norocul ca mi-au trecut destul de repede. Plus gandul ca trebuia sa stau la faculta 8 ore imi inducea o stare de nervozitate,oboseala si lipsa de chef continua.
Totusi, a miracle happend si nu am stat decat 6 ore la scoala,but then am avut parte de niste certuri mirifice. Din cauza lor am vorbit urat si cu ai mei,care saracii nu aveau nici o vina si nu am mai avut chef de nimic.
Dar totusi a good thing happend - am fost la solar yupiiii:D i'm gonna be black again muahahaha:))
Spre sfarsitul zilei s-au aranjat toate incet incet, dar totusi ziua asta nu prea a fost a happy one..

P.S.: Nu m-a pacalit nimeni astazi :(( :P



0 comentarii: