So...we're back!

10:22 Edit This 2 Comments »
It all started about 5 years ago..
Mai exact in vacanta dintre clasele a 9-a si a 10-a.Ce anume?! I shall call it "passion for clubbing".

Si totul a inceput in Shadows,clubul ce sta la originile Renaissance-ului si Nefertiti-ului,dar care nu cred ca va putea fi intrecut vreodata de nici unul dintre ele. Se gasea pe strand, unde se afla acum Nefertiti,numai ca era cam un sfert din cat este acum. Imi aduc aminte si acum mesele metalice si scaunele cu tapiterie rosie, mirosul de vanilie care ne placea atat de mult, muzica si atmosfera de acolo. Ca si acum,vinerea era destul de gol,si cum nu ne permiteam luxul de a iesi si vinerea si sambata pentru k eram la o varsta nu foarte inaintata si nu prea ne lasau parintii,asteptam cu nerabdare fiecare sambata,duceam munci de convingere cu parintii sa ne lase cat mai mult,iar cand nu se putea, aplicam planul B, si anume dormeam la Anna(pe ea deobicei o lasau mai mult). Abia asteptam sa inceapa lumea sa danseze pentru a putea si noi sa ne miscam posterioarele pe ritmuri de Cassius - The Sound of Violence,Planet Funck - Who said, Aurora - Dreaming (Goldtrix mix),The Product & Carlos Santana - Dirty Dancing (house mix), D-Note - Shed my skin, De Luxe - White Horse,Goldtrix pres Andrea Brown - It's love trippin,Dina Vass - The love i have for you, si altele care zac si acum in folderul intitulat Shadows.

Dar acest capitol a fost inchis chiar la sfarsitul verii respective,as far as i remember,pentru ca in toamna care a urmat sa fie deschis un altul,si anume Renaissance.Always there, mai ales anul trecut cand in fiecare weekend eram prezente eu si Anna.Deja stiam si ordinea in care urmau sa fie puse melodiile.Ain't that sick?:))

Si totusi,anul asta nu am fost niciodata in Rene,si am ajuns o singura data in Mooskea,chiar inainte de redeschiderea strandului.I was not in the mood..
Buuuut, vineri,la indicatiile Annei am fost in Nefe, la 16 Bit Lolita's.Initial am zis ca mergem,dupa aia imi pierise chefu,dar Anna nu a vrut sa auda asa ceva,so i had to go.Si bine am facut! Dupa niste vodka si tequila, mi-o venit cheful instantaneu si am dansat vreo 2 ore in continuu. It was just like the good old times!
Deja ne gandim unde sa mergem vineri,in Heaven la Fragma sau in Nefertiti la DJ Optick...
So,I guess we're back in bussiness!



2 comentarii:

ana spunea...

pfui da mandre mai suntem in poza aia. now we're all old and ..wrinkled buhuhh ..NOT :D

yes, we're back, muaahahah >:)

Andy spunea...

noi? OLD? wrinkled? neverrrrrrrr:))

looking forward to the next party >:)