I do..

15:01 Edit This 2 Comments »
De la o vreme incoace,mai exact de cateva luni,foarte multa lume in jurul meu se casatoreste. Probabil ca fiecare face acest pas cand simte ca trebuie facut, mai devreme sau mai tarziu.Unii poate ca il fac prea devreme, dupa parerea mea, dar daca ei sunt fericiti, then it was the right thing to do.
Oricum, nu voi insista foarte mult asupra acestui lucru pentru ca a mai fost comentat si in blogul altor persoane si nu vreau sa ma repet.:)
Dar, saptamana trecuta ma uitam la filmulete pe youtube si intamplator am dat peste asta:




and i just loved it..her dress,her hair,the way they look together, the nice american style wedding , and even the song. So perfect..

Si ca sa citez : "it makes you wanna get married" :))

"Casa de piatra" celor care s-au casatorit sau o vor face vara asta!

2 comentarii:

ana spunea...

no, it doesn't make you wanna get married. n-am zis eu asta. no no, no way.

Andy spunea...

yeah..u did! :P